#1595 Sacrifice

This is the place for discussions about recent (and ancient) sneak movies.
Diskutiert hier über aktuelle (oder historische) Sneakfilme!

Moderatoren: Kasi Mir, emma, Niels

Antworten
Roughale
Master of Ceremonies
#1595 Sacrifice

Beitrag von Roughale »

#1595 Sacrifice on imdb:
At an elite fundraising gala, celebrities and socialites find themselves in danger when armed activists storm the venue in pursuit of a legendary relic that could unlock supernatural powers.
Peace, Roughale (aka Roughoul or AROHYOUGEEAGEAYELEE)
Roughale
Master of Ceremonies
Re: #1595 Sacrifice

Beitrag von Roughale »

A film that had good and bad in it, good was the acting mostly, especially Chris Evans and bad were some tedious dragging passages that felt like walking though a swamp with no end in sight - so to keep it short, I break my regular rating and give one lower this time, which translates into a 3.
Peace, Roughale (aka Roughoul or AROHYOUGEEAGEAYELEE)
Kasi Mir
mySneak.de Team
Re: #1595 Sacrifice

Beitrag von Kasi Mir »

Hallo allerseits,
ich bin nicht so überzeugt von „Sacrifice“ – mir ist vor allem nicht klar, was der Film überhaupt aussagen will; für mich wirkte das wie ein nihilistischer Rundumschlag gegen Celebrity Culture, gespielte Wohltätigkeit und Ökoaktivismus gleichtzeitig, wobei alle Beteiligten im schlechtestmöglichen Licht dargestellt werden. Das macht es schwer, Charaktere zu finden, mit denen man sich auch nur ansatzweise identifizieren kann, was vermutlich gewollt was, aber es schwerer machtw sich auf den Film so richtig einzulassen. Für mich war das von allem eine – bizarre – Komödie, die sich etwas hinzog – von daher vergebe ich eine „3 –“.

Gruß
Kasi Mir
"Sometimes, you can still catch me dancing in it."
"My mind has an endless capacity for useless information."
Antworten